Edie & Pen (1996)

Alternatieve titel: Desert Gamble

geregisseerd door Matthew Irmas
met Stockard Channing, Jennifer Tilly en Scott Glenn

Twee vrouwen ontmoeten elkaar per toeval in een bar in Reno. Beide hebben dezelfde reden om in Reno te zijn. Het regelen van hun scheidingen. Pen weet dat haar man haar niet langer wil en Edie wil trouwen met de man van haar dromen. Ze maken kennis met Harry, een apotheker met liefdesverdriet. Gedrieen besluiten ze te gaan feesten waarbij alle remmen los gaan! Als Edie en Pen de volgende morgen afscheid nemen van elkaar op het vliegveld, ontdekken ze dat Pen's echtgenoot en Edie's verloofde een en dezelfde persoon zijn.

avatar van narva77
Deze heb ik eerder gezien. Wel aardig, beetje roadmovie geloof ik. Tilly was wel leuk.