A Case for Life (1996)

geregisseerd door Eric Laneuville
met Valerie Bertinelli, Mel Harris en Alyson Hannigan

Liz Hammett is een vrijgevochten advocate uit Los Angeles. Ze klaagt haar zus Kelly aan zodat die de instructies van haar arts opvolgt. Kelly is zwanger en lijdt aan een levensbedreigende ziekte waaraan zowel zij als haar ongeboren kindje kunnen overlijden.

zo'n typisch rtl4 drama, daniel steel achtige drama,
die mij totaal niet boeit.

het is allemaal TE.

TE verdrietig
TE vergezocht

voor het nog wel aardige acteerwerk een 1.5*

avatar van clubsport
te vergezocht vind ik het niet helemaal, het acteerwerk is prima .
wat me wel opviel is toch wel weer milde oordeel (als ik het zo mag benoemen) over het religieuze fanatisme van de hoofdrolspeelster , er zijn in de vs genoeg pro life fanatici die nog verder zouden gaan in hun bijna ziekelijke bemoeizucht met betrekking tot zogezegde morele zaken .