Frankenstein vs. the Creature from Blood Cove (2005)

Horror

geregisseerd door William Winckler
met G. Larry Butler, Alison Lees-Taylor en Mimma Mariucci

Vlakbij een geïsoleerd strand aan de kust van California, worden sinistere plannen gesmeed in een laboratorium. Drie wetenschappers hebben het monster Frankenstein, de legendarische, onverwoestbare dode man doen herleven. Daarnaast hebben zij ook een half mens, half vis gebouwd om als wapen te gebruiken tegen terroristen over de hele wereld. Het kan ook niet anders of deze situatie loopt uit de hand.

avatar van Horrordude
2005? klopt dat wel?

Ja. Een half mens half vis. Dat is echt iets om bang voor te worden. Of te roosteren en dan voor de helft (de helft vis) op te eten. Eet smakelijk.

BlueSword
lekker bij de tijd?