Murder on Spec (2006)

Misdaad

geregisseerd door Harvey Kahn
met Brooke Burns, Royston Innes en Peter Benson

Katie Graham is een knappe vrouw die alles heeft. Een rijke man, leuke vrienden en een mooi huis. Haar perfecte leventje wordt echter op zijn kop gezet wanneer haar man plots een scheiding aanvraagt. Ze is dan ook totaal verloren wanneer hij enkele dagen later vermoord wordt teruggevonden. Niet veel later krijgt Katie bezoek van de charismatische moordenaar Michael Mathis die 10% eist van haar erfenis voor zijn 'werk'. Wanneer Katie dit weigert, dreigt hij bewijzen vrij te geven die haar in verband brengen met de moord...

avatar van Dardan
Haha

Ik ben pas de 2de stemmer van deze film, ik ben redelijk verwondert, deze film gisteren met een half oog gezien. Royston Innes speelt zijn rol wel erg goed vond ik, Brooke Burns daarentegen was lachwekkend slecht. Het thema van het verhaal is wel interessant, alleen verschrikkelijk slecht gebracht. De uiteindelijke ontknopping is om in een deuk van te liggen,

2*.

Lang niet slecht.
Verhaal vond ik origineel gevonden.
De vertolkingen konden beter, maar verveeld heb ik me niet.