The House Next Door (2006)

Verenigde Staten / Canada
Mystery / Thriller

geregisseerd door Jeff Woolnough
met Lara Flynn Boyle, Mark-Paul Gosselaar en Colin Ferguson

Walker en Col Kennedy gaan naast een vervloekt huis wonen. In eerste instantie weten ze hier niks van af, omdat dat huis zijn geheim qua uiterlijk ook niet verhult. De Kennedy's komen er al snel achter dat ze hun leven in groot gevaar zullen brengen als ze er blijven wonen...

avatar van Friday the 13 th
Film vroegtijdig afgezet! Slecht in elkaar geborduurde tv-film. Nergens spannend of interessant. Geen leuke personages en een regelrechte ramp van een script.

Tv-thrillers kunnen hoogstaand zijn, maar deze slaat de bal ver mis.

Horrorfreak12
mm had er meer van verwacht

het verhaal trekt opniets en echt spannend of griezelig word het niet

de vrouwelijke hoofdrolspeelster heeft maar een raar gezicht en speelt TE

niet zo een goede film dus !!

avatar van night rider
vanacht word ie uitgezonden,ik kan niet wachten man!!

avatar van rox91
Niet zoveel soeps, moet goed opletten wie wie is en wie er in het huis wonen. Beetje voorspelbaar allemaal.

Matige film die zeer voorspelbaar is.
Duidelijk gemaakt voor TV... en daarom dat het nog een beetje genietbaar is, in de bioscoop zou dit zeker floppen.