• 8.610.644 stemmen

Met onder meer: Eleanor Powell, Ann Sothern en Robert Young

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Lady Be Good

"THE TAP-HAPPIEST, SWING-SINGIEST, MELODIC MIRACLE SINCE "ZIEGFELD GIRL"!"

Liedjesschrijvers Dixie Donegan en Eddie Crane zijn ondanks hun scheiding nog steeds verliefd op elkaar. Danseres Marilyn Marsh, een goede vriendin van Dixie, moet haar uiterste best doen de twee kibbelende ex-partners weer bij elkaar te krijgen.

imageimageimageimage

Marilyn Marsh

Dixie Donegan Crane

Edward 'Eddie' Crane

Judge Murdock

Buddy Crawford

Joe 'Red' Willet

Mr. Blanton

Bill Pattison (as Dan Dailey, Jr.)

avatar van Dutchfan

Dutchfan

Eleanor Powell wordt groots aangekondigd als de ster van deze film; maar het zijn Robert Young en Ann Sothern die de hoofdrollen spelen. Powell heeft een bijrol.

Powell is een fantastische (Tap)danseres,maar op een of andere manier wist ze me in deze film niet echt te raken.

De liedjes zijn goed en Sothern is uiterst charmant. (Ze is een van mijn favoriete actrices). Robert Young is ook goed.