• 8.233.626 stemmen

Thriller | 86 minuten

Genre: Thriller

Geregisseerd door: Jeffery Scott Lando

Met onder meer: Kiara Hunter, Tom O'Brien en Ken Roberts

IMDb beoordeling: 2,4 (519)

Over Alien Incursion

Kelly Jones (Kiara Hunter) is een vrouwelijke bosbeheerder, die een ingeslagen meteoriet ontdekt waaruit ruimtewezens tevoorschijn komen. Met speciaal getrainde paramilitairen wordt de jacht op deze ruimtewezens geopend. De millitairen willen zo snel mogelijk alle wezens elimineren, maar Kelly heeft haar eigen redenen om hen te beschermen.

image

avatar van BlueSword

BlueSword

die poster, haha neppe alien!

avatar van dafoefan

IMDb 1.5/10 (247 votes)

avatar van Vascago

Vascago

Company Credits

Production Co: Way Below the Line Productions See more »

Show detailed company contact information on IMDbPro »

Hahaha die naam van dat productiebedrijf is geniaal. Net als die poster. Net zo fout als bv Troll.

Ga de film snel eens opsnorren

avatar van Vascago

Vascago

Damn. Best een lekkere verassing.

Uiteraard is het niet goed, maar wel uiterst vermakelijk. Een lekker vlotte mix tussen Alien invation film en survival. Acteerwerk is zoals je het verwacht in een Sci-Fi film, niet al te best dus. De special effects zijn zeer wisselend van kwaliteit. De Aliens zien er reteslecht uit als ze groot zijn, maar best goed als ze net uit de lichamen van hun slachtoffers barsten.

De sfeer is heel behoorlijk net als de soundtrack en er gebeurd continue wel wat waardoor de film voorbij vliegt. Er zat trouwens ook een stuk meer gore in dan ik had verwacht.

Gewoon een erg leuk filmpje. 1 van de leuksten die ik tot nu toe van Sci-Fi heb gezien. En ik hou best van die filmpjes.

avatar van Tonypulp

Tonypulp

Dat Lando raad weet met slechte CGI bewees Insecticidal (2005) wel. Dat het niet vanzelfsprekend is, dat zie je hier. Het is niet eens een verschil in kwaliteit, maar meer de invulling. Zoals de setting en met name het volk waarmee het gevuld wordt. Clichématige militairen behoren tot een select gezelschap aan personages die ik zelden kan uitstaan. Er zijn verder wel een paar geinige momenten, vooral wanneer de kleinere varianten van de alien aan het werk gaan. Daar gaan namelijk sporadisch practical effects mee gemoeid. De grote is steevast een CGI misbaksel, maar daar maakt de poster ook geen geheim van