Alien Incursion (2006)

Thriller

geregisseerd door Jeffery Scott Lando
met Kiara Hunter, Tom O'Brien en Ken Roberts

Kelly Jones (Kiara Hunter) is een vrouwelijke bosbeheerder, die een ingeslagen meteoriet ontdekt waaruit ruimtewezens tevoorschijn komen. Met speciaal getrainde paramilitairen wordt de jacht op deze ruimtewezens geopend. De millitairen willen zo snel mogelijk alle wezens elimineren, maar Kelly heeft haar eigen redenen om hen te beschermen.

BlueSword
die poster, haha neppe alien!

Ja inderdaad.
Poster lokt niet echt.

avatar van Zuzuu
Modder Aliën

avatar van fritsy
IMDb 1.5/10 (247 votes)

avatar van Vascago
Company Credits
Production Co: Way Below the Line Productions See more »
Show detailed company contact information on IMDbPro »

Hahaha die naam van dat productiebedrijf is geniaal. Net als die poster. Net zo fout als bv Troll.
Ga de film snel eens opsnorren

avatar van Vascago
Damn. Best een lekkere verassing.
Uiteraard is het niet goed, maar wel uiterst vermakelijk. Een lekker vlotte mix tussen Alien invation film en survival. Acteerwerk is zoals je het verwacht in een Sci-Fi film, niet al te best dus. De special effects zijn zeer wisselend van kwaliteit. De Aliens zien er reteslecht uit als ze groot zijn, maar best goed als ze net uit de lichamen van hun slachtoffers barsten.
De sfeer is heel behoorlijk net als de soundtrack en er gebeurd continue wel wat waardoor de film voorbij vliegt. Er zat trouwens ook een stuk meer gore in dan ik had verwacht.
Gewoon een erg leuk filmpje. 1 van de leuksten die ik tot nu toe van Sci-Fi heb gezien. En ik hou best van die filmpjes.