• 8.517.398 stemmen

Alternatieve titel: Three Wise Brides

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Walter C. Mycroft en Norman Lee

Met onder meer: Enid Stamp-Taylor, Michael Wilding en Basil Sydney

IMDb beoordeling: 6,0 (112)

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot Spring Meeting

"The simple story of a scheming adventuress and her penniless son!"

Tiny Fox-Collier en haar zoon Tony zijn blut. Daarom heeft Tiny een bezoek gepland aan het Ierse landgoed van haar oude vlam Sir Richard Furze, nu een rijke weduwnaar met twee dochters. Maar terwijl Tiny vastbesloten is om haar zoon te doen trouwen met de mooie, maar hooghartige Joan, lijkt Tony zelf alleen nog oog te hebben voor Joan’s pittige jongere zus, Baby.

image

avatar van Dutchfan

Dutchfan

Drie vrouwen zoeken en vinden hun man.

Aardige romantische komedie met een hele charmante actrice in de hoofdrol,Enid Stamp Taylor.

Ik had nog nooit van Taylor gehoord en dat is niet zo vreemd want ze overleed al in 1946 op 41 jarige leeftijd na een ongeluk in huis.

Jammer,ze had het charisma en talent om nog jaren als actrice actief te blijven.

Naast Taylor zien we Nova Pilbeam en de dochter van Sir Winston Churchill ,Sarah Churchill, als de twee andere vrouwen.

Margaret Rutherford is goed als de lastige tante van de twee meisjes.