Kombat Sechzehn (2005)

Duitsland

geregisseerd door Mirko Borscht
met Florian Bartholomäi, Falk Rockstroh en Ludwig Trepte

De zestienjarige taekwondo-beoefenaar Georg maakt grote kans op de landstitel. Als zijn vader voor zijn werk moet verhuizen naar een ander bondsland, ziet Georg het kampioenschap aan zijn neus voorbijgaan. Hoewel hij aanvankelijk diep ongelukkig is op zijn nieuwe school, ontstaat er gaanderweg een voorzichtige toenadering tot klasgenootje Thomas. De rechtsradicale bende waar Thomas aanvoerder van is, staat echter erg argwanend tegenover hun vriendschap.

Voor mijn scriptie wil ik deze en drie andere Duitse films van de 'Ostwind-serie' analyseren/onderzoeken.

Deze films zijn alleen moeilijk te krijgen (liefst met engelse ondertiteling)
Weet iemand hoe ik aan deze films kan komen. Kopen, desnoods Download, ik heb de films toch echt nodig om ze te kunnen analyseren.

Het gaat om deze films:
Kombat Sechzehn