The Silent Scream (1979)

Alternatieve titel: Silent Scream

Horror / Thriller

geregisseerd door Denny Harris
met Rebecca Balding, Cameron Mitchell en Avery Schreiber

Studente Scotty Parker schrijft zich nogal laat in op de universiteit en krijgt daarom geen plaats meer in een slaapzaal. Uiteindelijk vindt zij ergens aan de kust onderdak in een groot oud herenhuis, dat bewoond wordt door een jongeman, Mason Engels, zijn teruggetrokken moeder en nog drie andere medestudenten. Na een tijd wordt één van hen vermoord. Een politieagent stelt samen met Scotty een onderzoek in en ontdekt dat de familie Engels een duister geheim verbergt.

TEASER