The Skywayman (1920)

geregisseerd door James P. Hogan
met Ormer Locklear, Louise Lovely en Sam De Grasse

Kapitein Norman Locke (Ormer Locklear) keert terug uit de Eerste Wereldoorlog met een verwonding waardoor hij zijn geheugen kwijt is. Hij herkent zijn familie niet meer en zelfs zijn geliefde, Virginia Ames (Louise Lovely), is een vreemde voor hem. Dr. Wayne Leveridge (Sam De Grasse) biedt aan om hem te genezen. In werkelijkheid zit Leveridge echter achter Virginia aan en hij wil Norman daarom dood hebben.

Ormer Locklear en stuntman Milton 'Skeets' Elliott kwamen op de laatste filmdag jammerlijk om tijdens een vliegtuigcrash. Het fatale ongeluk is zelfs opgenomen in de uitgebrachte film, maar die beelden zijn helaas verloren gegaan.

Aan de korte filmcarrière van Ormer Locklear kwam hiermee een dramatisch einde. Hij heeft slechts twee films gemaakt.