Dus (2005)

India
Actie / Misdaad

geregisseerd door Anubhav Sinha
met Sanjay Dutt, Abhishek Bachchan en Zayed Khan

Siddhant Dheer (Sanjay Dutt) is de directeur van ATC (Anti-Terrorist Cell). Hij komt er via bronnen achter dat er iets gaat gebeuren waardoor 25.000 mensen dood zullen gaan door een aanval op 10 mei. Hij komt er ook achter dat de terrorist Jambwal heet. Met zijn ATC Team gaat hij op onderzoek uit, met Shashank Dheer (Abhishek Bachchan) en Aditya Singh (Zayed Khan).

avatar van tn2543
Leuke film. De special effects zijn apart voor Bollywood begrippen, dit vond ik dan ook een goed punt.

Leuke actiescenes maar de film overtuigd naar mijn mening niet. Als ik actiefilms wil zien dan laat ik dat toch liever over aan de Amerikanen, die zijn er meester in.

Ik gaf een 2.0

avatar van Smi
Smi
Dus...

avatar van Social-Mask
tn2543 schreef:

Ik gaf een 2.0

Jah, actiefilms dat is niet iets waar India goed in is nee. Ze hebben dan wel de humor die ik vaak mis bij de Amerikanen. Film stelde niet veel voor, leuke liedjes wel maar daar houdt het op. En die Zayed Khan is ook verschrikkelijk zeg! Familie van Dilip Kumar (??), maar zijn kwaliteiten heeft hij niet en ik ben al geen grote fan van Dilip.

avatar van rmf35
Heb deze in Dubai gezien met Arabische ondertiteling,vond hem wel oké. Wat betreft de actiescene's vond ik ze wel goed alleen het verhaal is zo simpel bedacht