Two against Time (2002)

geregisseerd door David Anspaugh
met Marlo Thomas, Ellen Muth en Peter Friedman

De moeizame relatie tussen een moeder en dochter verandert wanneer ze beide ontdekken dat ze kanker hebben. Deze ontdekking doet hen beseffen dat ze nog maar weinig tijd over hebben. Ze besluiten daarom hun relatie te veranderen.

avatar van Ace Hanlon
Alleen bovenstaande beschrijving is al genoeg om te besluiten deze film niet te bekijken.

Ace Hanlon schreef:

Hmm... het feit dat er nog niet op is gestemd helpt ook niet.

er wordt niet op gestemd omdat een 0.5 te hoog is

avatar van thomzi50
Maar toch, gewoon op net 5 @ prime time

avatar van Ace Hanlon
thomzi50 schreef:
Maar toch, gewoon op net 5 @ prime time

Inderdaad, ik denk dat zo'n film meer in het straatje van de EO past.

Comanchero
Was op NET 5 vanwege de Pink Ribbon avond. Vandaar. Maar ik houd gewoon nooit een goed gevoel over aan dat soort films. In mijn kennersogen is het niet geloofwaardig. Ik stoor me te veel aan hele kleine dingen.
Zelfs gebaseerd op een waar gebeurd verhaal kan geen enkele actrice goed genoeg spelen en geen regisseur echt genoeg doen om zo'n verhaal juist in beeld te brengen.

avatar van boemboem27
als je van drama houdt ach waarom niet.
voorspelbaar maar wat geeft het.
niet te moeilijk dus kijk gerust,verstand op nul en laat maar komen.

Voorspelbaar vond ik hem niet echt, een mooie, indrukwekkende film voor een waargebeurde woensdagavondfilm wel.

avatar van Decec
Ik vond een mooie Dramafilm...
Mooi verhaal...
Prima acteerwerk...
Mooi achtergrond muziek...
Wel zwaar over haar dochter en moeder...
Mooi HD kwaliteit (comm. zender RTL 4)...
Een waargebeurde tranentrekker...

avatar van Fran
Dit is gewoon een gemiddeld waargebeurd drama zoals we ze wel kennen van de woensdagavond op RTL. Op zich zitten er wel eens goede films tussen maar deze vond ik maar gemiddeld. Dit komt voornamelijk door het acteerwerk van de moeder. Die vond ik niet echt overtuigend overkomen. De dochter vond ik wel heel erg goed. Maar niet goed genoeg om de film te redden, naar mijn idee.