Do Over (2016)

geregisseerd door Ryan Francis
met Drew Seeley, Jonathan Bennett en Amy Paffrath

Sean, een succesvolle ondernemer in de IT, besluit om na jaren terug te keren naar Los Angeles waar hij is opgegroeid. Hij komt er achter dat sinds zijn vetrek zijn familie en vrienden eigenlijk niet veranderd zijn. Om hun gesapige leven te ontvluchten bedenken Sean en zijn vrienden een plan om de personen op te zoeken aan wie ze hun maagdelijkheid hebben verloren. Het idee om het nog een keer over te kunnen klinkt aanlokkelijk, maar tegelijkertijd worden ze geconfronteerd hun eigen onafgesloten verleden.