• 8.661.293 stemmen

Santa with Muscles (1996)

Familie / Komedie | 97 minuten

Genre: Familie / Komedie

Geregisseerd door: John Murlowski

Met onder meer: Hulk Hogan, Don Stark en Robin Curtis

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Santa with Muscles

"He's arrived in the St. Nick of time!"

Twee weken voor kerstmis arriveert een imposante vreemdeling in een Californisch stadje dat door misdaad en vandalisme geplaagd wordt. Misdadigers bibberen van angst en de bevolking schaart zich eendrachtig achter deze man, die beweert de enige echte kerstman te zijn. Alleen Ebner Forst, die misdadige plannen heeft met het stadje, wil voor niets en niemand wijken, ook niet voor deze beresterke Santa Claus.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van Jordy

Alleen al voor die poster zou ik hem 5 sterren geven

avatar van narva77

narva77 (crew films)

• 12088 berichten

deze film lijkt me echt om te

Nee hoor hij doet het niet!

avatar van D-Lo

D-Lo

Ik heb hem toch nog 1,5/5 gegeven, omdat ik hem toch zó slecht niet vond. Het verhaal is zwak, de acteerprestaties niet goed en hij is niet echt grappig. Maar voor kinderen lijkt hij me wel ok.

In de film gaat het over een weeshuis, maar er zitten maar 3 kinderen in dat weeshuis... Dat vond ik op zich toch wel grappig...

avatar van pascal83

pascal83

schijt van de bovenste plank, 0.5* is nog veeeeeels te veeeeeel voor dit wanproduct

avatar van 3:16Cor

3:16Cor

Leuke X-mas Movie

avatar van Bas17

Bas17

ik heb hem gezien, en staat terecht in bottom top 100.... Wat slecht... Bijna zo slecht om te lachen

avatar van cm_punk

cm_punk

Ach, zoals ik bij No Holds Barred zei; Alleen leuk als je Hogan fan bent. En ik was het eerder, lol.

avatar van otherfool

otherfool

Cartoonesk kerstvermaak voor de allerkleinsten rond Hulk Hogan (wát een dramatisch acteur) die zijn geheugen verliest en denkt de enige echte Kerstman te zijn. Om met volle overtuiging op het gemoed van de kijker in te werken is besloten dat de kinderen die hij moet redden wezen zijn die bij geen enkel gezin ondergebracht kunnen worden. Hun weeshuis wordt hierbij bedreigd door een evil maniak die het op de grond waar het huis op staat heeft voorzien. Santa maakt met een paar welgemikte vuistslagen aan deze slechte soap gelukkig een einde en ze leefden nog lang en gelukkig.

avatar van Phantasm

Phantasm

Kerstfilm die lekker wegkijkt.