Santa with Muscles (1996)

Familie / Komedie

geregisseerd door John Murlowski
met Hulk Hogan, Don Stark en Robin Curtis

Twee weken voor kerstmis arriveert een imposante vreemdeling in een Californisch stadje dat door misdaad en vandalisme geplaagd wordt. Misdadigers bibberen van angst en de bevolking schaart zich eendrachtig achter deze man, die beweert de enige echte kerstman te zijn. Alleen Ebner Forst, die misdadige plannen heeft met het stadje, wil voor niets en niemand wijken, ook niet voor deze beresterke Santa Claus.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
eens kijken of we hier de #30 positie van de imdb bottom 100 kunnen overtreffen

avatar van narva77
mijn persoonlijke favoriet is Jingle all the Way met Arnold

Alleen al voor die poster zou ik hem 5 sterren geven

avatar van narva77
deze film lijkt me echt om te

Nee hoor hij doet het niet!

Ik heb hem toch nog 1,5/5 gegeven, omdat ik hem toch zó slecht niet vond. Het verhaal is zwak, de acteerprestaties niet goed en hij is niet echt grappig. Maar voor kinderen lijkt hij me wel ok.

In de film gaat het over een weeshuis, maar er zitten maar 3 kinderen in dat weeshuis... Dat vond ik op zich toch wel grappig...

avatar van pascal83
schijt van de bovenste plank, 0.5* is nog veeeeeels te veeeeeel voor dit wanproduct

Leuke X-mas Movie

avatar van Bas17
ik heb hem gezien, en staat terecht in bottom top 100.... Wat slecht... Bijna zo slecht om te lachen

Ach, zoals ik bij No Holds Barred zei; Alleen leuk als je Hogan fan bent. En ik was het eerder, lol.

avatar van otherfool
Cartoonesk kerstvermaak voor de allerkleinsten rond Hulk Hogan (wát een dramatisch acteur) die zijn geheugen verliest en denkt de enige echte Kerstman te zijn. Om met volle overtuiging op het gemoed van de kijker in te werken is besloten dat de kinderen die hij moet redden wezen zijn die bij geen enkel gezin ondergebracht kunnen worden. Hun weeshuis wordt hierbij bedreigd door een evil maniak die het op de grond waar het huis op staat heeft voorzien. Santa maakt met een paar welgemikte vuistslagen aan deze slechte soap gelukkig een einde en ze leefden nog lang en gelukkig.

avatar van Phantasm
Kerstfilm die lekker wegkijkt.