Cherry Crush (2007)

Drama / Thriller

geregisseerd door Nicholas DiBella
met Nikki Reed, Jonathan Tucker en Julie Gonzalo

De zeventien jarige fotograaf Jordan (Tucker) moet de moeilijke beslissing nemen om ofwel volledig zich te storten op de fotografie of de droom van zijn vader te vervullen door goed te studeren. Nadat hij van zijn privé- school wordt gestuurd omdat hij foto's heeft genomen van bepaalde meisjes in zijn klas in nogal schaarse kledij, komt hij op een publieke school terecht en begint hij een relatie met Shay (Reed), een mooi meisje uit een heel ander milieu. Maar wanneer de passie in hun relatie het hoogtepunt haalt is hij niet meer zichzelf.

avatar van donnie darko
Voor de mensen die naar The O.C. kijken, in seizoen 3 doet Nikki Reed ook mee in de rol van Sadie. Dus ik ben wel benieuwd, want ik vond haar ook best wel leuk in Thirteen. Maar het zal wel slecht zijn.

Heb niks als lof gelezen onder de mensen die deze film gezien hebben.
zal deze ook eens gaan bekijken

avatar van Petero
De eerste zie ik! Maar of ik daar nu echt blij mee moet zijn. had liever mijn avond gevuld met een betere film.

Qua filmtechniek en originaliteit voegt dit natuurlijk niks toe. Het verhaal is al zo vaak voorbij gekomen en de film spatte nou niet echt van het beeld af. Het acteurwerk is wel oke maar niemand springt boven uit. Wat mij vooral een beetje tegen stond was de volwassenheid van de hoofdpersonen. Als je kijkt naar hun doen en laten (vooral bij de hogere class) dan denk ik niet dat je op die leeftijd zo reageert, zo leeft, zo doet .
Het einde was toch ook niet echt verrassend terwijl dit volgens mij wel bedoeling was.

Enfin, weinig boeiende film, had er meer van verwacht.

avatar van maurickcollege
Bar slechte film ,absoluut geen aanrader

Ik vond het een toppertje, zat goed in elkaar, geen seconde verveeld

Mogen er meer van komen !

Een film die je wel even bezighoudt. Niet te verwarren met een doktersromannetje. Voor herhaling vatbaar.

Ik heb net de film gezien. Het verhaal is inderdaad niet heel spectaculair maar daardoor zeker niet minder vermakelijk. Goed geacteerd van Nikki Reed. Je zou alleen al de film kunnen kijken voor haar mooie verschijning;)

avatar van fritsy
Verhaal lijn is wel heeeel cliché.

avatar van Ethicus
Leuke film maar niet vernieuwend. Geen kunst maar gewoon entertainment. Bakje popcorn, wat vrienden en je hebt een leuke avond.

Geen hoogvlieger deze film, maar wel goed voor een avondje vermaak. Het verhaal steekt goed in elkaar en wordt nergens ongeloofwaardig. 3 sterren!

avatar van MGpower
Ik vind het een vrij goed in elkaar stekend verhaal... Wat mensen zeggen, dat het geen origineel verhaal is, heb ik geen last van... ik zie die mensen ook nergens een voorbeeld geven van een andere film met de zelfde verhaallijn... dat zegt mij al genoeg.

Vind hem toch wel 3,5 sterren waard

avatar van _Moonwalker
Leuk bedacht. Kon al voorspellen hoe het in elkaar stak, maar toch was het leuk om te zien. Er waren natuurlijk wel clichés, maar dat hinderde niet. Leuk om te zien.

hoe hebben jullie deze film gezien, ik kan hem namelijk nergens kopen..

avatar van blurp194
Veelbelovend begin, maar het werd achteraf toch een erg clichématig thrillertje. Jammer, en ook nogal teleurstellend. Van de acteurs was ik niet erg onder de indruk, van het camerawerk van de fotograaf maar af en toe. En spannend wil het ook niet echt worden - voor een filmavond op de bank zou ik het al wat teleurstellend vinden, dan zit je maar te hopen dat de drank niet op is voor de film afgelopen is.