Four Last Songs (2007)

Verenigd Koninkrijk / Spanje

geregisseerd door Francesca Joseph
met Stanley Tucci, Rhys Ifans en Hugh Bonneville

Larry (Stanley Tucci) is een musicus met grote dromen, helaas is hij platzak. Nadat hij een mislukte poging waagde om Amerika te veroveren, zocht hij zijn heil op een prachtig Mediterraans eiland. Daar vond hij slechtbetaald werk als pianist in een bar. Het betreffende eiland is ooit bekend geworden door een componist die er woonde en uiteindelijk stierf. Als Larry het aanlegt met zijn weduwe weet hij haar over te halen om hem een concert te laten geven, ter ere van haar overleden man. Eindelijk krijgt Larry een kans en die grijpt hij met beide handen aan.