Bride of Boogedy (1987)

Familie / Horror

geregisseerd door Oz Scott
met Mimi Kennedy, Eugene Levy en David Faustino

Een 300-jaar oude geest is druk op zoek naar een bruid. Tijdens zijn zoektocht naar de perfecte vrouw weet hij de bewoners van New-England de stuipen flink op het lijf te jagen en verpest hij tevens allerlei lokale festiviteiten, die in zijn vroegere woonplaats worden gehouden.

Er moet bijvermeld worden dat deze film een opvolging is van "Mr Boogedy"uit 1986. Dus als je na deze film kijkt en je hebt de eerdere nog niet gezien dan val je er eigenlijk midden in.
Dit is een horrorfilm voor kinderen en lijkt een beetje op de goosebumps series dus hou je meer van zwaardere horror dan is deze film misschien een beetje te saai.