Hullabaloo over Georgie and Bonnie's Pictures (1978)

India / Verenigd Koninkrijk
Drama / Komedie

geregisseerd door James Ivory
met Peggy Ashcroft, Larry Pine en Saeed Jaffrey

Als de jonge Indiase Maharaja, George (Victor Banjerlee) en zijn zus, Bonnie (Aparna Sen) een aantal kunstwerken die in een kamer van hun paleis liggen weg te rotten, besluiten te verkopen, komen daar een aantal nogal buitengewone kopers op af. Ene Lady Gee (Peggy Ashcroft), een uit Engeland afkomstige kunstverzamelaarster heeft interesse. Dan is er ook nog de excentrieke Clark Haven (Larry Pine) die Lady Gee probeert af te troeven. Beide proberen de verkopers te manipuleren en in te palmen. Als de overwinning nabij lijkt, gooit de Indiase curator roet in het eten. Zullen Lady Gee en Clark Haven hun krachten bundelen nu ze een gezamenlijke vijand hebben?