Too Hot to Handle (1977)

Verenigde Staten / Filipijnen
Actie / Drama

geregisseerd door Don Schain
met Cheri Caffaro, Aharon Ipalé en Vic Diaz

De prachtige blondine Samantha Fox (Caffaro) is een huurmoordenaar die wordt ingehuurd om een aantal gangsters te liquideren op de Filipijnen. Ze raakt echter verliefd op een inspecteur die juist de moorden aan het onderzoeken is.

avatar van zombie
Cheri Caffaro dreunt haar teksten weer als een robot op, zodat het 'kat en muis' spel tussen Samantha Fox en de Detective nogal geforceerd over komt. Dit soort films zijn natuurlijk gemaakt als excuus om wat blote tieten in beeld te brengen, maar zelfs daar is dit exemplaar teleurstellend in. De Cheri Caffaro films hebben wel wat weg van Deadly Weapons en Double Agent 73 van Doris Wishman, alleen is Chesty Morgan helemaal niet om aan te zien.