The Impatient Years (1944)

1 stem

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Irving Cummings
met Jean Arthur, Lee Bowman en Charles Coburn

Janice en Andy Anderson hebben een afspraak bij de echtscheidingsrechter. Ze willen hun huwelijk verbreken en doen verslag van hun relatie. Ze waren enkele dagen smoorverliefd en trouwden snel, waarna Andy naar de overzeese oorlog trok. Toen hij eenmaal terug was bleken de twee, ondanks hun kind, volslagen vreemden voor elkaar te zijn. William Smith, de vader van Janice, doet een oproep aan de rechter de echtscheiding niet te voltrekken en hen enkele dagen te verplichten weer op dezelfde manier met elkaar om te gaan als vroeger. Hij weet namelijk zeker dat ze elkaar weer zullen vinden.