Love on the Side (2004)

Canada
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Vic Sarin
met Marla Sokoloff, Barry Watson en Jennifer Tilly

Eve werkt in een wegrestaurant in het kleine stadje Squamish. Al jaren is ze helemaal weg van de lokale kanjer Jeff. Maar ze is nogal onzeker en maakt zich zorgen over haar gewicht. Opeens duikt Linda Avery op, een blonde stoot uit de stad, die de hele mannelijke bevolking op zijn kop zet. Jeff gooit onmiddellijk al zijn charmes in de strijd om Linda voor zich te winnen. In plaats dat Linda op alle aandacht van de mannen ingaat heeft zij alleen oog voor Eve. Er ontstaat een bizarre driehoeksverhouding waarin Jeff, Eve en Linda alle drie proberen de ander te versieren.

roosje__love
Ik heb hem nog niet gezien maar het plaatje ziet er wel leuk uit ik denk wel dta ik die nog een keer ga huren ofzoiets

avatar van henkula
Moet je doen, het is een leuke film.

Best goed vermaakt.

Vond het echt een hele leuke en originele film.. leuke momenten en grappig verhaal. zeker de moeite waard om te kijken, ik heb me in die 100 minuten zeker niet verveeld en van mij krijgt hij dan ook 4*

leuke film alhoewel ik de komedie niet heb gezien
maar dat mag de film zeker niet in een slechter daglicht stellen,misschien integendeel nu is het echt een tsja romantische speelfilm wie goed weg te kijken is en zeker niet verveeld (of je moet op komedie zitten te wachten)

avatar van trebor
Net gezien op Film1. Leuke film die ondanks het matige verhaal toch weet te boeien tot het eind. Voor mij ***

avatar van matthijs_013
Leuke film voor een keer. Duidelijk een low-budget independent film maar toch een leuke cast (Sokoloff, Tilly). Heb me in ieder geval vermaakt!

avatar van didier.depuydt
Leuke film.

Matige film niet meer dan 2,5*.

voor de mensen die in belgie wonen is dat wel een voordeel mss hebben jullie dat ook in nederland maar als je telenet digital tv (digicorder ) koopt dan heb je 5 zenders dat ze iedere dag 10 films tonen van het vorige jaar en met die digicorder kan je ze dan opnemen zonder dat je eignelijk de dvd moet kopen echt wel handig!!

na ik ging deze film met volle hoop kijken met een vriendin en ik heb al me al een tijdje niet zo erg verveeld tijdens een film kijken. dit was gewoon zo een saaie film, net zo een tweedehands film echt gewoon een saai verhaallijn ik vind dit echt geen aanrader. er gebeurt niets spannends of leuks is ofzo het is gewoon een en al saai!!!!!
ik geef hier niet eens punten voor

avatar van Aapje81
Sympathiek niemendalletjes waarin aardig wordt geacteerd. Het geheel wordt echter ontsierd door een verschrikkelijke soundtrack.

Matig