All You've Got (2006)

geregisseerd door Neema Barnette
met Ciara, Adrienne Bailon en Faizon Love

Drie rijke meisjes van het volleybalteam de Madonnas verhuizen naar het publieke Cathedral High School, nadat hun privé-school is afgebrand. Ze worden daar bij het volleybalteam Phantoms geplaatst waar ze al snel tegenstand ondervinden van hun medespeelsters.

Wat is dit voor film, nog niet eens een bericht. Van mij krijgt ie een 5.

good, not great. soundtracks waren wel .

ik heb hem op MTV gezien, andere zullen wel zeggen dat het geen 'goede' film was maar er zit een betekenis achter het hele verhaal.
Dat als je samen werk en ook al ben je niet elkaars vriendin, kun je vanalles halen.
Van mij krijgt hij een 5.

avatar van Mc
Mc
baretta(NL) schreef:

Leuke film! hij was op mtv. vond het wel leuk om te zien, voor 1 keer

kArIzMa_TuRk
hij komt vanavond weer op tv op MTV kijken wat er zo leuk aan is..

avatar van matthijs_013
Ik ga hem ook kijken. Maar dan alleen om hem (waarschijnlijk) vervolgens helemaal af te kraken

Ik heb de vorige keer dat hij op mtv kwam alleen het begin gezien, ik ga hem misschien verder kijken. Ik vond het wel nogal American Highschool achtig, en daar hou ik niet zo van

avatar van mokum1980
Een leuke film voor de zondag geen spectaculaire film maar erg vermakelijk door de soundtracks goed voor een 8 oftewel 4*

baretta(NL) schreef:

avatar van stan
Was wel een leuke film.. Lekkere muziek erdoor, maar niet een veel voorstellend verhaal maar ja wat verwacht je

jawel het is wel een leuke film.. voor 1 keertje.. ik geef een 2½*

cheral-
he ja ik vond 't wel een flekse film hoor..
er spelen leuke mensen in.. een boeiend verhaal
wat wil je nog meer dan?

avatar van matthijs_013
Heb hem al na 10 minuten afgezet. Echte flutfilm. Die mensen moeten het bij zingen houden. Wie heeft hun ooit verteld dat ze kunnen acteren? Wat een onzin allemaal. Omdat ik hem dus al zo snel heb afgezet zal ik er niet op stemmen.

matthijs_013 schreef:
matthijs_013 schreef:
ja hoor matthijs dat zeg je alleen om de film af te kraken toch

Hi-Tek
Film had wel wat weg van You've Got Server (niet echt positief) en bevat dan ook de nodige clichés. Op dat na heb toch best genoten en zeker van de mooie vrouwtjes (wat een billen ). Volgens mij was de helft al gecast omdat ze er goed uit zagen, want acteren was maar redelijk tot middelmatig.

avatar van BlueJudaskiss
Vervelende film, waarin van de kijker verwacht wordt dat hij sympathie moet opbrengen voor een stel megadomme en nog niet eens hele mooie bimbo's (Gabby spant de kroon). Die ook nog eens totaal niet kunnen acteren. 2*

opzich natuurlijk een super cliche film, wel leuk trouwens dat het een keer over volleybal gaat. dat gebeurd niet zo vaak. maar vanuit het volleybal technisch oogpunt klopt er echt geen ene moer van. hoe kan de persoon die serveerd 2 seconden later aan het net gaan aanvallen??? is in het volleybal systeem namelijk niet eens mogelijk dan zou die lauren in de eerste wedstrijd achterspeelster zijn en dus sowieso nooit voor de 3 meter lijn mogen aanvallen. maar ja dat laten we maar even achterwegen.

hij komt vanmiddag ook weer op mtv

ik zelf vond het toch best een leuke film. En dan vooral voor tienermeiden. Ik vond het begin wel een beetje slap maar toen de film wat verder was kwam het wel op gang, dus heel leuk om nar te kijken. maar dat is dan mijn smaak ..
*3.5

hij was leuk. heb hem 3 x gezien

ik vond het egt soo een vette leuk film
Al die liedjes waren gewoon neit normaal so LEUK!!!!
Julliee hebben Allemaal f*cking geen smaak dit is een van de mooiste films
ik Heb f*cking veel recpect voor die acteurs en actrices en het meeste voor Neema
wanneer laten se die nog een keer zien ?

avatar van BlueJudaskiss
meiszi schreef:

Julliee hebben Allemaal f*cking geen smaak dit is een van de mooiste films

Jezes, doe even normaal! Ieder z'n meug!

avatar van lizzy123
die film is echt zooo leukkkkkkk

avatar van Dark Knight
Niet echt een leuke film, had er eerlijk gezegd meer van verwacht. 2,0*****