• 8.258.924 stemmen

Goodbye Charlie Bright (2001)

Drama / Komedie | 87 minuten

Genre: Drama / Komedie

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Nick Love

Met onder meer: Paul Nicholls, Roland Manookian en Phil Daniels

Plot Goodbye Charlie Bright

Goodbye Charlie Bright is een humorvolle en hartverwarmend verhaal over de vriendschap tussen 2 tiener jongens uit een achterbuurt. Afspelend in een lange hete zomer volgt het de hechte maar vluchtige relatie tussen Charlie en Justin.

image

avatar van MFEO

MFEO

De trailer van deze film kun je hier vinden: link 300k realplayer

andere trailers hiervan kan je eventueel ook kiezen zie: link

avatar van stephan1900

stephan1900

Ik vond het een geweldige film!!! ik hou wel van dit soort ´´typische´´ engelse films... humor en het taaltje vind ik geweldig! (kijk youtube)

avatar van Skrean

Skrean

Supercoole britse 'zomer' film. Erg genoten van de muziek, britse humor en goed camerawerk.

gauke

Er zijn al diverse coming-of-age films gemaakt rond het thema a-sociaal gedrag (zoals dronken worden, stelen en vandalisme), doordat de betrokkenen niet de vereiste aandacht thuis krijgen en/of geen geld of vooruitzichten hebben; de producties beginnen op elkaar te lijken en worden daardoor clichématig. In dit filmdebuut van Nick Love wordt goed geacteerd.

avatar van Kakihara

Kakihara

Prima film,goed om een keer te zien meer niet.