Goodbye Charlie Bright (2001)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Komedie

geregisseerd door Nick Love
met Paul Nicholls, Roland Manookian en Phil Daniels

Goodbye Charlie Bright is een humorvolle en hartverwarmend verhaal over de vriendschap tussen 2 tiener jongens uit een achterbuurt. Afspelend in een lange hete zomer volgt het de hechte maar vluchtige relatie tussen Charlie en Justin.

MFEO
De trailer van deze film kun je hier vinden: link 300k realplayer

andere trailers hiervan kan je eventueel ook kiezen zie: link

Ik vond het een geweldige film!!! ik hou wel van dit soort ´´typische´´ engelse films... humor en het taaltje vind ik geweldig! (kijk youtube)

avatar van Skrean
Supercoole britse 'zomer' film. Erg genoten van de muziek, britse humor en goed camerawerk.

Er zijn al diverse coming-of-age films gemaakt rond het thema a-sociaal gedrag (zoals dronken worden, stelen en vandalisme), doordat de betrokkenen niet de vereiste aandacht thuis krijgen en/of geen geld of vooruitzichten hebben; de producties beginnen op elkaar te lijken en worden daardoor clichématig. In dit filmdebuut van Nick Love wordt goed geacteerd.

avatar van Kakihara
Prima film,goed om een keer te zien meer niet.