Boris sans Béatrice (2016)

Alternatieve titel: Boris without Béatrice

1 stem

Canada

geregisseerd door Denis Côté
met James Hyndman, Simone-Élise Girard en Denis Lavant

Boris Malinovsky heeft zijn doelen bereikt. Hij heeft een koppig karakter, is liberaal en trots. Hij kan het niet helpen om zijn succes te tonen met arrogantie. Zijn vrouw Béatrice is minister in de Federale regering. Zij zit enige tijd aan bed gekluisterd als gevolg van een mysterieuze depressie. Om hieraan te ontsnappen hopen de buitenechtelijke affaires zich op, met zijn collega Helga en met zijn jonge dienstmeisje Klara. De plotselinge verschijning van een vreemdeling dwingt Boris om zijn leven, zijn meerwaarde en zijn zekerheden te heroverwegen.