How to Be Very, Very Popular (1955)

geregisseerd door Nunnally Johnson
met Betty Grable, Sheree North en Robert Cummings

Twee danseresjes, Stormy Tornado (Betty Grable) en Curly Flagg (Sheree North), hebben de pech dat zij getuige zijn van een moord. Om de moordenaar te ontwijken vluchten de jongedames een katholieke school binnen, waar zij al snel bevriend raken met de aanwezige paters. De wat oudere broeder Fillmore Wedgewood valt voor Stormy, terwijl Curly meer voelt voor pater Toby Marshall. Ondertussen heeft de schooldirecteur zijn eigen plannen om zo snel mogelijk rijk te worden.

avatar van Dutchfan
De laatste film van Betty Grable is verschrikkelijk slecht.

2 danseresjes vluchten voor een moordenaar en komen op een college terecht,waar een van hen per ongeluk wordt gehypnotiseerd door een van de studenten...zeer flauwe grappen volgen...Het gehypnotiseerde danseresje gaat al na 2 minuten irriteren,maar ze blijft de hele film onder hypnose.

Actrice Alice pearce (een van mijn favouriete comediennes) is ook in deze film en zorgt op het begin nog een voor een vrolijke noot,maar ook zij gaat gauw vervelen.

Slecht acteerwerk en vreselijk flauwe grappen...