The Last Great Wilderness (2002)

1 stem

Verenigd Koninkrijk / Denemarken
Komedie / Drama

geregisseerd door David Mackenzie
met Alastair Mackenzie, Jonathan Phillips en Ewan Stewart

Charlie wil het buitenverblijf in brand steken van de popster die er vandoor ging met zijn vrouw. Vincent is op de vlucht voor de wraak van een bedrogen echtgenoot. Ergens in de Schotse Hooglanden, lopen deze twee verloren zielen elkaar tegen het lijf. Ze belanden in een afgelegen herberg waar een onwaarschijnlijke groep sociale paria's zich heeft teruggetrokken voor de buitenwereld. Maar er borrelt heel wat onder de oppervlakte en onbewust brengen de twee buitenstaanders de ketel aan het koken. Wanneer de angsten en trauma's van deze verschoppelingen naar boven komen, bevinden Charlie en Vincent zich middenin een hilarische en schrikwekkende uitbarsting.