Mere Yaar Ki Shaadi Hai (2002)

Alternatieve titel: My Friend's Wedding

India
Komedie / Drama

geregisseerd door Sanjay Gadhvi
met Uday Chopra, Sanjana en Jimmy Shergill

De mooie Anjali Sharma (Sanjana) en Sanjay Malhotra (Uday Chopra) zijn reeds vrienden sinds hun kindertijd. Anjali wordt verliefd op Sanjay, maar Sanjay is verlegen en durft zijn gevoelens niet uiten, waardoor Anjali het opgeeft omdat ze denkt dat de liefde niet wederzijds is. Ze ontmoet de knappe Rohit en het koppel besluit te trouwen. Sanjay's hart is gebroken maar hij laat niets blijken en helpt zelfs mee met de voorbereidingen van de geplande trouwerij.

avatar van Social-Mask
Gezien in London met een paar nichten een neven. Vond het toen een vrij leuke film. Ik denk dat als ik hem nu zou zien ik er niet veel aan zou vinden. Redelijk goed geacteerd.

2.5*, leuke liedjes trouwens.