Riverworld (2003)

Verenigd Koninkrijk
Fantasy / Sciencefiction

geregisseerd door Kari Skogland
met Brad Johnson, Karen Holness en Emily Lloyd

Jeff Hale is een Amerikaanse astronaut die door een meteorietregen om het leven komt. Van eeuwige rust is echter geen sprake: hij komt namelijk terecht op een mysterieuze planeet die meer van de hel dan van de hemel weg heeft. Mensen uit verschillende tijdsperioden komen hier na hun leven terecht. Deze wereld, genaamd Riverworld, wordt beheerst door kwaadwillige bendes. Hale sluit zich met enkele anderen, waaronder ook een alien die op Aarde is gestorven, aan bij een groep opstandelingen met een gigantische boot. Hun doel is simpel: een eind maken aan de onderdrukking in deze mysterieuze wereld.

Leuke film weer eens wat anders.

Waardeloze en slecht geacteerde film met een k*t einde.
Ik zal niet snel een film afkraken maar kon het bij deze slechte film niet laten.
0,5* voor de moeite om de film te maken.

avatar van 606
Aardige film en voorloper op de versie uit 2010.
Deze films is door de korte speelduur net iets fijner.
Leuke actie scenes en redelijk geacteerd.

3 sterren