Snapshots (2002)

Nederland / Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Drama / Romantiek

geregisseerd door Rudolf van den Berg
met Burt Reynolds, Julie Christie en Angela Groothuizen

Larry Goldberg is de eigenaar van een tweedehands boekwinkeltje in Amsterdam. Hij kwam 30 jaar geleden naar Nederland. Hij is inmiddels een kluizenaar van middelbare leeftijd die overal een antwoord op heeft. Op een dag komt er een meisje z'n winkel binnen die lijkt op Larry's verloren liefde uit Marokko. Het meisje zorgt er voor dat Larry na begint te denken over zijn leven.

avatar van Bandit
Geen geweldige film, leuk voor een regenachtige dag. Let even op de pruiken van de acteurs (wat een drama).

Flop, niets, prul.

Wouter schreef:

Ik geloof je niet.
ik ook niet

Justice4All
Wat begrijp je nou wéér niet, Diesel

Niet best inderdaad. Vrij beroerde casting en het belachelijk slechte script vallen meteen op...

avatar van Quentin
en de fantastische rol van Bokma natuurlijk

robertus65
Beetje zouteloos en voorspelbaar allemaal. Wel aardige rollen van Angela Groothuizen en Pierre Bokma en zelfs Jack Wouterse speelde een minirol. Wel vreemd dat Nederlanders Engels tegen elkaar praten.

Angela Groothuijzen over Burt Reynolds en het 'fantastische' Snapshots.

Vanaf 7:15:

Player omroep.nl - player.omroep.nl

avatar van Quentin
Groothuijzens verhaal over Reynolds en Dolly Parton is vooral leuk.

Dat was toch ook zowat het enige, of komt er daarna nog iets over?

Alsof dat niet genoeg is!

Quentin schreef:
en de fantastische rol van Bokma natuurlijk
Die vond ik juist wel tamelijk briljant nu ik de film nog eens terugzag. Heb het gevoel dat ie het zelf ook niet zo serieus nam. Verreweg de minste film van Van den Berg, groot contrast met wat ie voor de rest maakte.

avatar van Passiebloempje
Het enige leuke in deze film vind ik mijzelf - helemaal in het begin.
Erg goed acteerwerk, al zeg ik het zelf. XD