Choke (2001)

Thriller

geregisseerd door John Sjogren
met Dennis Hopper, Michael Madsen en Chelsy Reynolds

Henry is een keurige zakenman die gechanteerd wordt door een louche ex-bajesklant om mee te werken aan een illegale transactie. Henry wordt zo woedend dat hij de man wurgt en in paniek uit het raam gooit. Gelukkig biedt Will zich aan om hem te helpen het lichaam te verbergen.

Micheal Madsen +punt!
Dennis Hopper (vaag maar toch wel intrigerend) klein +puntje dus!

Wel okeeeye film... er gebeurde alleen te weinig naar mijn mening;

Leuk verrassend einde

donnie B.
Man man.. wat een blamage voor Madsen en Hopper. waarschijnlijk 'just for the bucks'.... en geloof me ,ik ben een Michael Madsen fan, maar deze... 1*

DOMME FILM

Madsen speelt een prachtige rol met zn gele petje

avatar van krang74
Een verschrikkelijke film. Erg jammer dat Madsen en Hopper zich tot dit nivo hebben verlaagt. Waarschijnlijk, zoals donnie B. zegt, 'just for the bucks'.
Geen aanrader, eerder een afkraker!

Meest saaie, nikszeggende film die ik ooit heb gezien
Enuff said...

Jeetje wat een lage waarderingen. Ik vind het mooie aan deze film dat er veel droge, zwarte humor in zit.
Verder gewoon lekker spannend.