The Continental Twist (1961)

Alternatieve titels: Twist All Night | The Young and the Cool

Komedie / Muziek

geregisseerd door Allan David en William J. Hole Jr.
met Sam Butera, June Wilkinson en Louis Prima

Louis Evans (Louis Prima) is eigenaar van een nachtclub. Hij raakt mogelijk zijn club kwijt, omdat op de bovenverdieping van het gebouw huurders zitten die problemen veroorzaken. Deze huurders zijn een aantal kleurrijke figuren die het Louis en zijn vriendin Jenny Watson (June Wilkinson) behoorlijk moeilijk maken.

Dick2008
Nee al te veel soeps deze film. Zal wel vlug in elkaar zijn gezet voor de Louis Prima-fans. Hij was aanvankelijk jazz-trompettist maar ging later over op rock-n-roll-achtige twistmuziek. Ik hou er niet (zo) van, anders had ik hem denk ik wel leuker gevonden.
Twist all film zou ik zeggen. 2.0