The Irish in Us (1935)

geregisseerd door Lloyd Bacon
met James Cagney, Pat O'Brien en Olivia de Havilland

Een familie bestaat uit Pat de politieagent, Mike de brandweerman, Danny de bokspromoter, en moeder. Pat wil dat Danny een 'echte' baan zoekt, omdat de meeste van zijn vechters eindigen in Palookaville en omdat Pat met Lucille wil trouwen, wat betekent dat hij de familie zal verlaten en Danny voor het inkomen voor zijn moeder moet zorgen. Maar Danny heeft er alle vertrouwen in dat een bokser genaamd Carbarn hem een fortuin zal opleveren en weigert zijn baan op te geven. Maar dan blijkt dat Lucille helemaal niet van Pat houdt, maar van Danny.