Maximum Revenge (1997)

Alternatieve titel: Maximum Security

Actie

geregisseerd door Fred Olen Ray
met Paul Michael Robinson, John Lazar en Landon Hall

Innsmouth Prison is overbodig geworden en alle gevangenen zijn overgeplaatst. De enige overgebleven personen zijn de opzichter, vier bewakers en zes ter dood veroordeelden. Eén van hen is Mace Richter, een voormalig CIA medewerker, veroordeeld voor een moord die hij niet heeft gepleegd. Doodstraf in California betekent niets meer dan levenslang. En zolang Marce leeft, is hij gevaarlijk voor degenen die hem voor de moord lieten opdraaien.