Dark Night (2016)

Drama / Thriller

geregisseerd door Tim Sutton
met Robert Jumper, Karina Macias en Aaron Purvis

Een buitenwijk ergens in de Verenigde Staten. In een bioscoopzaal zitten mensen te genieten van een avondje uit. Maar plotseling verandert alles in een waanzinnige nachtmerrie. De levens van zes vreemden raken met elkaar verwikkeld door een verschrikkelijk bloedbad.

avatar van Verhoeven
Gus van Sant + Matthew Porterfield = Tim Sutton. Erg bijzondere film die op momenten meer een sfeerverslag is dan een speelfilm dat een verhaal met een moraal wilt vertonen. Groot talent.

avatar van danuz
Verhoeven kunnen we hier nog een release van verwachten? Ben erg benieuwd!

Wel een redelijk corny titel overigens, naar de Aurora-connectie kijkende..

avatar van Verhoeven
Als zelfs het LIFF hem niet vertoond kun je het vergeten.

avatar van John Milton
überhaupt niet op vod of zelfs dvd, of wel?

avatar van Verhoeven
Ik kan hem (begin) volgend jaar in de filmclub vertonen? Hoewel Memphis een tikkeltje specialer is.

avatar van Prinz
Moooooooooooi