Trick of the Eye (1994)

Alternatieve titel: Primal Secrets

Misdaad / Thriller

geregisseerd door Ed Kaplan
met Ellen Burstyn, Meg Tilly en Paxton Whitehead

Faith heeft het moeilijk als schilderes. Gelukkig krijgt ze van Frances Griffin de opdracht om een muurschildering te maken. Het onderwerp is de tragisch om het leven gekomen dochter van Frances. Tijdens het werk ontvangt Faith diverse dure geschenken en duidelijk wordt dat ze veel overeenkomsten heeft met de overleden dochter van haar opdrachtgeefster. Uiteindelijk wordt Faith uitgenodigd om bij Francis te komen wonen en kort hierna volgen de vreemde gebeurtenissen elkaar in hoog tempo op.

Zwolle84
Als schilderes heb je het natuurlijk ook niet makkelijk.

avatar van jippie2010
Tja, wat moet je hier nou mee.
Een 25 jaar oude tv-film op Netflix die geen enkele toegevoegde waarde heeft. Het is zeker geen thriller, eerder een (traag) drama.
Het is allemaal van een bedenkelijk niveau. Sla gerust over! *1,5