Boss'n Up (2005)

Drama / Muziek

geregisseerd door Dylan C. Brown
met Snoop Dogg, Lil' Jon en Shillae Anderson

Een gefrustreerde armzalige winkelbediende weet zichzelf te transformeren tot pooier. Met een mooie meid aan zijn arm komt hij terecht in een gevaarlijke levensstijl waarin prostitutie, geld en moord een grote rol spelen.

lijkt weer een echte rapperfilm te zijn. ga hem van de week kijken denk ik.

Zeer zwakke film.. kan zien dat hier amateurs te werk gegaan zijn. Teveel switches tussen teveel verschillende locaties.

Film lijkt nergens op, had wel wat beters verwacht.

0,5punten wegens de zeer grote teleurstelling.

Heb hem niet afgekeken, vond het een half uurtje ofzo wel lang genoeg, en heb mezelf verdere ellende bespaart Fans van Snoop Dogg zullen het wel wat vinden, ik vond het eerlijk gezegt heel erg "TE over_acted".( neem aan dat dat een woord is ) Nee..niet mijn ding..en DestinyGerrit heeft 100% gelijk stelletje amateurs aan het werk ! 0.5 .

ik ben dan wel een hip hop fan !!

en ik heb deze film nu ook voor me liggen omdat snoop dogg er in mee speelt en ik erg benieuwd ben.

maar ik denk dat ik mijn verstand maar even op 0 zet en hem maar ga kijken ondanks er niet echt positief wordt gereageerd op deze film.
maar ja eerst zal ik even moeten kijken voordat ik een oordeel over deze film kan geven.

maar verders zijn er wel andere films van snoop dogg die bij mij hoog aangeschreven staan zoals :

BONES
THE WRECKING CREW
THE WASH
THA EAST SIDAZ
SOUL PLANE
MALIBU'S MOST WANTED

en bij die films van snoop heb ik me toch wel vermaakt.

dus mijn stem volgt nog op deze film

Van de week nog gekeken

Ik vond het wel een leuke film, had er eigenlijk meer van verwacht maar het was wel leuk

Van mij krijgt ie een 3.5

avatar van xangadix
De pooier waar Snoop de wijze lessen van krijgt is echt zó'n bespottelijke sukkel dat het grappig is. Snoop is de man is deze film. Als hij er niet in had gezeten, had ik de eject-knop van de dvdspeler al na een kwartier een douw gegeven...

Afgezien van de vele negatieve reacties hier,
voor mij is een film pas goed als hij me niet verveeld en ik
wil verder kijken, wat dus wel het geval was bij deze film.
Natuurlijk ook door Snoop zelf, die man heeft zoveel stijl en klasse.
Ik blijf bij mijn mening dat dit een goede film is, hoe weining ik ook van films ken.
5 *

avatar van N_SANE
Vond het wel een grappige leuke film, alleen niet echt geloofwaardig.

avatar van Odie
Hallo zeg, alle dames dol op Snoop??? yeah right en ze willen natuurlijk direct de hoer voor em uithangen....

avatar van xangadix
Sorry Odie, maar volgens mij moet je wel een lesbiënne zijn als je je niet direct als een magneet tot Snoop aangetrokken voelt.

avatar van notorious_kim
dit is wel nog een leuke film, snoop speelt zijn rol verassend goed