Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

Everybody Sing (1938)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Edwin L. Marin
met Allan Jones, Judy Garland en Fanny Brice

Musical over een krankzinnige familie die betrokken raakt bij het opzetten van een show. De vader is de bedenker van de show, de moeder is actrice en de kinderen zorgen voor de hoge tonen van de muziek.

avatar van Dutchfan
Rommelige film, die niet echt een groot succes was in 1938.

Het contract dat hoofdrolspeler Alan Jones had met MGM werd dan ook niet na deze film verlengd.

Judy Garland in een Deanna Durbin-achtige rol als een dochter uit een theaterfamilie die van school wordt gestuurd en stiekem gaat optreden.

Liedjes vond ik ook niet geweldig, Fanny Brice doet haar bekende "Baby Snooks"act...Vond ik ook een beetje flauw.

Billie Burke als hysterische toneel actrice ,die in het dagelijks leven ook doorgaat met acteren is een beetje te veel van het goede.