Quiet Kill (2004)

Misdaad / Thriller

geregisseerd door Mark Jones
met Ron Perlman, Claudia Christian en Corbin Bernsen

Amy Martin is niet gelukkig met haar echtgenoot. Terwijl hij dag en nacht als chirurg in het ziekenhuis werkt, slijt zij haar eenzame uren thuis en op de tennisbaan. En dat is precies waar haar oog valt op de jonge charmante hartenbreker Steve Sterns. Haar vriendin Sheila legt het contact, hij ziet een avontuurtje met de knappe Amy wel zitten. Ze raken snel verzeild in een affaire waar de vonken vanaf spatten. Maar dan ontdekt Amy dat de man een gespleten persoonlijkheid heeft. De liefdevolle minnaar blijkt een sinistere en obsessieve zwarte kant te hebben. Amy verbreekt de relatie, maar daar neemt hij geen genoegen mee. Hij gaat haar stalken en het geweld komt steeds dichter bij haar. Amy verdenkt hem zelfs van de serie moorden op een paar plaatselijke prostituees. Ze tipt de politie, maar dat heeft een averechts effect. Als haar beste vriendin Sheila dood wordt gevonden, weet ze dat haar einde nabij is.

slechter dan slecht uberhaupt zijn kan eigenlijk niet eens eens tem waard

Ik vind dat de film nog tamelijk goed meevalt.Het einde is wel raar vind ik.Voor de rest goed geacteerd.Het is wel raar dat die Frank dan ook zo een moordenaar is,dat snap ik niet goed maarja het is maar film e:-).
3 sterren

Die Frank blijkt geen moordenaar, het einde is erg cliche... alles in de film was een droom (ze heeft het hondje weer op haar arm)...

Zeer slecht geacteerd, wel redelijk verhaal maar slecht uitgevoerd, soms wel orgineel filmwerk (2,5*)

avatar van Tun-89
Is nog geen eens de moeite waard om te kijken,
deze film is écht Slecht!

Waardeloos zeg, bah, tijdverspilling...

avatar van Edie
Net gezien, en idd alles rammelt aan deze film.. Een belachelijk script, en dan dat einde, triest... De moorden waren enorm afgezaagd en nep, acteerwerk was matig tot slecht, camerawerk idem... 1* voor Corbin Bernsen.