Black Belt Angels (1994)

1 stem

Familie / Drama

geregisseerd door Chi Kim
met Shawna Larson, Rebekah Bartlett en Shannon Marketic

Het is niet eenvoudig om de Master Martial Arts School open te houden. Voor Tae Kwon Do expert Matt en zijn twee dochters betekent de school alles en met veel moeite weten ze het benodigde geld te verzamelen om de school te kunnen behouden. Maar dan verschijnt de gangster Lucero met zijn ninja's, die zijn oog op het geld en de school heeft laten vallen. Maar Lucero's vriendjes staan een verrassing te wachten: de kleine meisjes dragen een zwarte band! Samen met hun vriendinnen, de Blackbelt Angels, vormen ze een machtig wapen tegen de gemene gangsters.

avatar van Phantasm
Aardig filmpje over Tae Kwon Do, gespeeld door meisjes die het op zich wel leuk deden.