Golden Apples of the Sun (1973)

Alternatieve titel: Caged Terror

Canada
Thriller / Drama

geregisseerd door Barrie McLean en Kristin Weingartner
met Elizabeth Suzuki, Percy Harkness en Leon Morenzie

Richard en Janet gaan op vakantie naar het platteland. Ze overnachten in een rustig boerderijtje waar ze plots in de gaten worden gehouden door twee vreemdelingen. Zij nemen Richard gevangen en zetten hem als een hond in een kooi. Richard draait compleet door en heeft zichzelf niet meer onder controle met alle gevolgen van dien.

avatar van Noodless
De plotbeschrijving hierboven klopt ook niet helemaal, net als de film zelf.
Het verhaal heeft niks te bieden tenzij je uit bent op een natuurwandeling gecombineerd met wat bloot en heel wat onduidelijkheden. De personages zijn niet interessant en het slot is één groot vraagteken. 1/10