Dust (2001)

Verenigd Koninkrijk
Horror / Thriller

geregisseerd door Adam Mason
met Gérard Rudolf, Nadja Brand en George Birkenshaw

Drie vrienden maken een avontuurlijke reis door de natuur. Zodra ze in aanraking komen met een psychotische familie krijgt de reis onderweg een onverwachte wending. Dit gaat pas echt fout zodra de dochter van de gestoorde familie door slaat en onder invloed van drugs de drie vrienden in een web van geweld en terreur brengt. Er ontstaat een gewelddadige strijd op leven en dood.

Supervaag, maar zeker de moeite waard om een keer te kijken!

avatar van i.Ron S.
Ik vond het toch maar een heel vreemde film vol met freaks. Het is wel al een jaar of 4 geleden dat ik hem zag maar het was niet mijn favoriete filmmoment.
Het heeft in de verte wat weg van Requiem for a Dream, op vlak van het shockeffect dan.
Niet af te raden maar zeker niet aan te raden als je iets aangenaams wil zien. 2,5/5

avatar van vistrida
Heel vreemd maar echt mijn ding!

avatar van Boeikens
Pfff...

Vond hem niet echt de moeite om te zien.
Barslecht acteerwerk, minder camerawerk, hectisch, geen spanning.
Een film met een boodschap? Blijf weg van de hard-drugs want die doen je niet goed? Als dit de bedoeling was, is de boodschap begrepen maar dan vind ik Christiane F. beter.
Horror? Niet gezien. Thriller? Maar dan zonder spanning.

Tja, ieder het zijne, maar zeker niet voor mij.