The Submarine Kid (2015)

geregisseerd door Eric Bilitch
met Finn Wittrock, Emilie de Ravin en Jack Coleman

Wanneer Spencer King, een marinier van de Verengde Staten, terug naar huis keert van een gruwelijke oorlog, raakt hij maar moeizaam weer gewoon aan de alledaagse werkelijkheid met zijn familie, vrienden en vriendin, en probeert een voorval uit de laatste strijd te verwerken. Dit leidt hem uiteindelijk naar een nieuwe en mysterieuze vrouw. Samen belanden ze in een vernietigende relatie, die uiteindelijk hun essentiële waarden blootlegt.

avatar van Ajax&Filmfreak
Dacht ff dat het Joel Veltman was op de cover