Trapped (2001)

Drama / Thriller

geregisseerd door Deran Sarafian
met William McNamara, Parker Stevenson en Callum Keith Rennie

C. Whitmore Evans runt een hotel. Als hij zijn zaakjes prima op orde heeft wordt zijn nachtmerrie werkelijkheid: Op een van de bovenste verdiepingen is brand gesticht. Tot overmaat van ramp heeft de dader er voor gezorgd dat hotelgasten gevangen in de brand zitten...

avatar van TheRisingSun
Gister gezien en ja was wel vermakelijk voor een avondje. Geen grootse film,maar vond toch wel dat de spanning erin zat. Acteurs acteren niet echt geweldig,maar dat verwachte ik ook niet in zo'n film,dus daar stoorde ik me niet aan. Viel me al met al niet tegen!

2,5 ster

avatar van Ziggy007
Butt film pur sang, die door de eindscene zowaar nog verder afzakt tot het ultieme dieptepunt.

Zoals mijn voorganger hier boven zegt: "best vermakelijk voor een avondje", daar kan ik inkomen, ware het niet dat er een paar beslissende blunders in de film zaten. Als eerste natuurlijk de eindscene die betrekking heeft op het hele gebeuren, wtf Maar ook de scènes in het café mogen er wezen. Een totaal misplaats, mislukt gejat (!) gegeven uit ..... (weet ff geen voorbeeld, maar is er wel degelijk). Maar het belangrijkste kritiekpunt: het is bovenal erg slecht uitgewerkt

avatar van arne66
Als je niks weet te doen is het wel leuk om naar te kijken.... Best wel aardig filmpje, aleen wdel kut gefilmt.

avatar van matthijs_013
Uitstekende film. Elk minuut puur genieten.

avatar van Tun-89
Ik vind dit echt een goeie film.
Goed acteerwerk, Lekker spannend, en je komt dingen tegen die je helemaal niet verwacht (vooral einde)
Ik ga m zeker binnekort weer kijken, spannende film.
Leuke film om te kijken, ik vind het een aanrader!

avatar van 606
redelijk spannend en acteren ging wel.

3 sterren

avatar van riivas
Tun-89 schreef:
Ik vind dit echt een goeie film.

Het einde van deze film was nog voorspelbaarder dan de kijkcijferdaling van Jack Spijkerman. Verder iets te fantastisch, en het paste ook niet bij de rest van de film.

Hoe dan ook, toen ik de film toevallig tegenkwam op tv ben ik wel blijven kijken, dus iets moet mijn aandacht vastgehouden hebben. De spanning was er dan ook wel degelijk, het sfeertje was lekker, en daarvoor 3*
Want origineel is het met geen mogelijkheid te noemen.

avatar van Tun-89
Ja meningen verschillen hea

avatar van fritsy
Toen de atractie in beeld kwam wist ik al dat ze daar mee gingen ontsnappen.

haha inderdaad, die attractie. Ik vroeg me al af, of ze daar niet heen konden ofzo. Maar goed, was wel plesant filmpje op zich. 2,5 *