Vig (1998)

Alternatieve titel: Money Kings

geregisseerd door Graham Theakston
met Peter Falk, Lauren Holly en Timothy Hutton

Bookmaker Vinnie is een vriendelijke oude man die zijn klanten met respect bejegent. Alles verandert echter wanneer de maffiabazen hem opschepen met Tony, het neefje van een plaatselijke wiseguy. Al snel komt het tot een conflict tussen de bezadigde Vinnie en de sadistische Tony.

avatar van De GeuS
Aardige film met goede rol van Peter Falk. Vond alleen het einde slecht en abrupt uitgewerkt; 3 sterren

avatar van citybird
Inderdaad een niet onaardig standaard gangsterdrama, met goede vertolkingen van Peter Falk en Lauren Holly. Ook de casting van Freddie Prinze Jr. als de sadistische en arrogante Tony is redelijk geslaagd.

Aardige film waarin de gokellende wel erg steriotyp wordt uitgewerkt. Net of alleen werkloze alcoholisten zichzelf in de problemen brengen....
Acteerwerk en het verhaal zijn prima in orde 3*