• 8.303.792 stemmen

Geregisseerd door: Ferzan Ozpetek

Met onder meer: Barbora Bobuľová, Andrea Di Stefano en Lisa Gastoni

Oorspronkelijke taal: Italiaans

Plot Cuore Sacro

Irene Ravelli is een jonge vrouw die na de dood van haar vader het ouderlijk huis erft. Daar aangekomen probeert ze tot rust te komen, maar dat loopt anders als ze een geheime kamer vindt waar haar moeder in geleefd heeft en waar alles er nog zo uit ziet als vroeger...

image

avatar van Anatolia

Anatolia

"Giovanni Veronesi is up against Ferzan Ozpetek heading the list of the most nominations for the prestigious David di Donatello awards, the Italian equivalent of the Oscars. Manuale d'amore and Cuore Sacro both have 12 nominations apiece."

Bron

avatar van Justice4All

Justice4All

Ik vraag mij af waarom de laatste twee van Ferzan Özpetek niet in Nederland hebben gedraaid