Prisoner of Love (1999)

Canada
Thriller

geregisseerd door Steve DiMarco
met Naomi Campbell, James Gallanders en Paul Eves

De bloedmooie Tracy wordt een obsessie voor een kleine crimineel, wanneer ze toevallig ziet hoe hij iemand uit de weg ruimt. Hij is zo in haar ban, dat wanneer zijn baas opdracht geeft om Tracy te liquideren, hij haar ontvoert om haar te redden. Hierdoor wordt hij zelf doelwit van de criminele wereld.

Slechte film, slecht geacteerd. Het verhaal bleef me niet boeien.

Campbell zou eigenlijk best aantrekkelijk kunnen zijn, als ze geen anorexia patiënt was. Ondanks dat, toch een onderhoudende film. B-filmisch, maar sfeer is aanwezig en ook rauwe actie en goed getimde flashbacks. Steve DiMarco verdiend some credit. 3*

Ontzettend slechte film. Campbell is ronduit lelijk in de film. Verder is haar accent vreselijk storend. Het verhaal is vreselijk onlogisch, er word tenenkrommend slecht geacteerd. 1*