Caught in the Headlights (2004)

Canada
Actie / Thriller

geregisseerd door Gavin Wilding
met Erika Eleniak, Kim Coates en Stacy Keach

Claire Scott is ooit het land uitgevlucht, omdat ze werd beschuldigd van een moord die ze niet had gepleegd. FBI agente Kate Parker krijgt de op het oog simpele opdracht om Claire, als ooggetuige van de moord, terug te brengen naar de Verenigde Staten. Een onbetrouwbare buitenlandse agent heeft echter andere bedoelingen met Claire en stuurt twee huurmoordenaars op haar af. Het dodelijke geheim dat Claire met zich meedraagt, zorgt ervoor dat de twee vrouwen continu opgejaagd worden en in gevaar zijn. CIA agent Harry Eden en lokale politieagent Duncan Finney raken eveneens betrokken bij het dodelijke kat- en muisspelletje.

avatar van Frankeermachine
Drama!

Slecht geacteert, slecht verhaal, slecht gefilmt.

Een 1, voor Erika!