Bewafaa (2005)

India

geregisseerd door Dharmesh Darshan
met Akshay Kumar, Anil Kapoor en Kabir Bedi

Anjali (Kareena Kapoor), de jongste dochter van haar ouders (Kabir Bedi en Nafisa Ali) woont in Montreal in Canada. Aarti (Sushmita Sen) is haar oudere zus, met wie Anjali heel vaak optrekt. Anjali is verliefd op muzikant-zanger Raja (Akshay Kumar), die niet rijk is, maar dat maakt helemaal niets uit voor Anjali, omdat ze alleen op zijn ziel valt. Anjali vertelt dit geheim aan Aarti die haar vervolgens verzekert dat ze hun ouders zover zullen krijgen dat ze met Raja mag trouwen. Maar helaas voor de geliefden overlijdt Aarti vroegtijdig wanneer ze twee dochters ter wereld brengt.

avatar van bennie jolink
hee die poster klopt niet.....er staat BEWAAFA terwijl het BEWAFAA moet zijn......

avatar van Social-Mask
Echt een hele slechte film. Plot lijkt op Silsila die daarna heel vaak is na gedaan... Het is dat ik niet lager dan 2* geef.

Minek
Wat een prutfilm