Royce (1994)

Actie

geregisseerd door Rod Holcomb
met James Belushi, Miguel Ferrer en Peter Boyle

Met plezier in zijn werk bevrijdt hij gijzelaars uit Bosnië. Hij is geheim agent voor een organisatie, waarvan het bestaan ontkend wordt, die nu opgeheven wordt, omdat de Oost-West spanningen vervagen. Zijn collega's willen een nieuw leven beginnen in Mexico, maar hij is niet het type voor een rustig pensioen. Het komt er ook niet van als op één avond een aanslag op hem gepleegd wordt en een collega vermoord wordt en hij van dubbele moord verdacht wordt.

avatar van BlueJudaskiss
Alleraardigste actiefilm, zonder al te veel pretenties. James Belushi is leuk en de film heeft verder geen poespas. Prima. 2,5*

djelle
Prima=2,5?

avatar van BlueJudaskiss
djelle schreef:
Prima=2,5?

Prima in de zin dat het me allemaal wel meeviel. Leuk om een keer gezien te hebben, niets meer, niets minder. 2,5* hoeft niet perse slecht te zijn.

avatar van Iron Maiden
Wat een laag gemiddelde, prima actiefilm toch.

avatar van Bla
Bla
Geweldige actie, geweldige acteerprestaties en bovenal geweldige dialogen!

/sarcasme uit. 2*

avatar van newG
James Belushi was bij momenten nog wel leuk en grappig. Het verhaal is jammer genoeg wat aan de platte kant,der zit wat misplaatst sentiment bij, de actie is vooral knullig, en de geweldige casting komt helemaal niet tot zijn recht.
Toch nog een 2.75* want ik heb me al bij al geen moment verveeld

Goeie keuze in een dvd bak van 5 voor 5€

Een DVD uit de promotieserie voor één Euro... en die ene € is ie wel waard.
Een af en toe leuke James Belushi zorgt voor genoeg vertier in deze voor de rest wel simpele prent.
Maar wat ik net zei, voor één € moet je niet veel meer verwachten.
Kortom: Leuk zonder meer.

avatar van Boddhi
Leuke kinderfilm...

Dick2008
Slap filmpje met (According to Jim) Belushi en Peter Boyle. Het begint nog wel aardig en eindigt als zodanig ook nog wel. Maar vlotte (harde) actie met daarbij wat grapjes werkt in deze film niet zo, bovendien komt het nogal stijfjes over allemaal. 2.0.